About
وَ إِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ
بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُــوا الـــذِّكْرَ
وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا
ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
▀▄▀▄★▀▄▀▄★▀▄▀▄★
اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی ست،غمی نیست...
همین انتظار رسیدن شب برایم كافی ست.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خُدایا مَن مــــــــ ـــــــیدانَم
تُو هـَــ ــم میدانــی
کـه شُدَنــ ـــ ـــ ـــی نیست
حَتـی اَگر مُعجِزه کُنــ ـــــــی
باز هَم...
او یِک آرِزوی ِمَحـــ ـــ ــــ ـــــال اَست
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سخت است درک کردن دخــــــتری که غــــم هایـــش را خودش میـــداند و دلش... که همه تنـــــها لبــــخـــندهایش را میبینند ؛ که حســــــرت میـــــخورند بـــخاطر شاد بودنــــــش ... بخاطر خنده هایـــــــــش ... ... و هیــــــــچکس جز همان دختــــــــر نمیـــداند چقدر تنهاســــت ... که چقدر میـــــــترسد ... از باخــــــــتن ... از اعتــــــمادِ بی حاصلش ... از یــــــــخ زدن احساس و قلبــــش ... از زندگـــــــــی...!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آری…
من همان دختر نفرین شده ی خسته ی غمگینم!
که همگان می پندارند شاد هستم!
اما
همان ها چه می دانند از درون من؟؟
آری…
من همان دختر نابود شده ی آدمم که به انتهای بودنم
رسیده ام…
آری…
حال و روزم دیدنیست…
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ایستـاده ..
و ..
لبخــــند زنـــان !
پـایـش را ..
رویِ گلـویـــم فـشار میـدهـد ..
تنــــهـایـی !
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اگر کسی مرا خواست .....
بگویید رفته باران ها را تماشا کند .
و اگر اصرار کرد ...
بگویید برای دیدن طوفان ها رفته است.
و اگر باز هم سماجت کرد...
بگویید رفته است تا دیگر باز نگردد...!
__*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
ما را در سایت ...*یاد من باشد تنها هستم*... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11